fredag 1 juli 2016

En blöt midsommar ;)



Jag lovade ju er bilder från midsommar igår....vår midsommar handlade som vanligt inte om stänger som reses, sill, nubbe och fulla människor. :)
Pappa var hit och åt med oss, på kvällen chillade vi och såg på film. Dagen efter bjöd på strålande sol, vi spelade kubb och badade. Den kvällen tog vi en sväng med båten på vår lilla sjö. Hade två fiskespön med oss. Jag satt tillbakalutad i fören och bara njöt. Vilken underbar kväll! 
Vår midsommar handlade mcket om vatten vilket passade häxan i mig den här tiden på året :) 
Nu ska jag ut på annat, ses senare ;)






Japp, jag dricker alkohol trots min mening om fulla människor högre upp. Just den här cidern kommer från affären och är väldigt oskyldig...dessuton drack jag bara en. Och jag dricker om det är fest, ibland, men oftast är jag nykter nu för tiden. Det funkar inte riktigt med det mediala och alkohol så jag avstår gärna. Och fest är jag sällan på....Men i helgen blir det nog lite vin och tjejsnack. :)












3 kommentarer:

Tomas Varg sa...

Åh vad jag älskar dina "moln i sjön" foton!
Typiskt 71:or att vara nykter 😊
Ha en fin helg med tjejerna 👍🏼

Rost och rädisor sa...

Vilka underbara bilder och det är väl just så jag tänker mig midsommar, magikst vacker, grön frodig, ljus, varm, blommig och myggfri. Vi hade det fint i mina trakter också.
Allt gott
/Anette

Vida sa...

Vilka fantastiska sommarbilder, man vill bara kliva in i dem och vara. Svensk sommar fångad på vackraste vis ♥. Kramar från Liv