måndag 18 maj 2015

Packar och packar.


Jag packar, tvättar,stryker och packar lite till. Det snurrar i skallen...men blir nog bra till slut.
I lördags tog jag ledigt från packandet och åkte med min vän I till mässan i Smedjebacken. Fint väder som vanligt och många utställare. Hejade på Fröken L och en del andra jag känner via den andliga vägen :)


På vägen hem stannade vi en kort stund i Ulfshyttan....gillar dom här stenpelarna :)


Köpte två bergkristallspetsar, ett blått celestinklot och ett litet klot som han kallade för drakägg, vet ej vad det är för sorts sten.


På söndagen regnade det och jag packade ner det mesta kläderna i resväskor eller tygväskor beroende på till vilken aktivitet jag packade till.

Nu börjar det dra ihop sig och jag känner mig ....sjuk! Nej! Jag vill inte vara sjuk på någon av resorna. Vägrar! " jag har en frisk och stark kropp, jag har en frisk och stark kropp"

Tränar inför Kretaresan med att äta macka med keso, tomat och rödlök, så gott!
Nu ska jag gå och sova och sova bort det som känns i kroppen. Godnatt på er!

2 kommentarer:

Tomas Varg sa...

Fina bilder :)

Hemkära Hanna sa...

Hoppas att du får må bra!
Kram