söndag 5 oktober 2014

Andlig healing...andlig healer.


I helgen har jag gått Andlig healingkurs, den sista delen. Det har varit fyra kurser och det har tagit minst ett år och 60 dokumenterade behandlingar. Och jag antar att jag kan kalla mig diplomerad Andlig healer nu :) Men det känns lite...inte fel...men, jag tränar ju tycker jag. Helgen har varit jättebra, vi gav behandlingar igår och idag har vi hållit på med trancehealing. Och jag har inte haft huvudvärk alls, inte förra helgen på awareness heller. Förut fick jag alltid huvudvärk någon av dagarna, skönt att slippa. Men nu är jag lite mosig, mest för att jag var uppe för sent igår och lite för att jag inte är van att sitta stilla hela dagar. Ska nog sova tidigt idag.





Väldigt slingrigt träd, trodde det var ett äppelträd men det var faktiskt en rönn.

Inga kommentarer: