söndag 26 oktober 2014

Tränande elev- andekontakt.


I onsdags hade vi utvecklingssamtal med Js fröken. Allt var frid och fröjd där, skönt. Vi har mest städat och plockat i veckan, sånt som vi drog fram från stora förrådet uppe och inför helgen. A fyller snart år och vi hade fikabjudning i lördags. Mycket fika blev det...


Idag, söndag, har jag varit med som tränade elev på invigningen av Beröringskällan på Rommehedslägret. Har nojjat, varit nervös och tänk skita i det flera gånger under veckan ;) Men det gick bra när första kontakten var gjord. Jag hade andekontakt i sittningsform, alltså att jag sitter med en person och ska få in en avliden person och få fram så mycket information att den andra ska kunna veta vem det är och bekräfta det jag säger. Oftast har anden någon form av budskap som dom vill lämna också. Jag har aldrig gjort det utanför vår cirkel, bara spontant någon gång, men inte verkligen försökt att få kontakt och aldrig inför andra. Men det gick bra, vissa kontakter var klockrena, dom flesta helt ok och några var usla :) Usla på så sätt att den som satt där inte visste vem anden var, ibland tog jag in en ny ande och då funkade det men det var två tror jag som var helt omöjliga :) Jag är i alla fall nöjd för att vara första gången. Blev trött i huvudet på slutet och hade svårare att fokusera mig. Hade en tjej bredvid mig som hade andlig rådgivning och fyra andra gav healing och två andra som hyr in sig i lokalerna hade behandlingar på övervåningen. Samt en tjej som höll i en ljuscermoni och L höll guidade meditationer. Och så fanns det såklart en massa gott fika att köpa. Alla pengar gick till Läkare utan gränser.
Nu är jag trött men nöjd att jag vågade.



Flame of Avalon.

Inga kommentarer: