fredag 8 augusti 2014

Trött...


Semestern är slut och jag har jobbat mina första två dagar. Det har gått ok men jag är sjukt trött...kan inte vara bra att gå upp så tidigt på morgonen...Dessutom har jag kört truck och det är inte något jag gör så jätteofta, ont i nacken, hur orkar dom på lagret som står och glor upp i pallstallaget hela dagarna? Idag när jag kom hem så var jag så trött att jag kunde ha gråtit. Men jag vilade och halvsov en liten stund. Sen tog jag en promenad på 30 minuter och direkt efter det var vi ner och badade. Men jag blev bara pigg för stunden, tycker barnen kan gå och lägga sig nu så jag får göra det ;)


Katla på spaning.



Trädgården ser för eländig ut, först torka och sen kraftigt regn på det. Knäckta riddarsporrar och omkullvräkta blommor. Jag får titta på enskilda blommor och glädjas åt dom.






En av dom sista dagarna var jag och barnen till Sågmyra och minsann var inte Batman där. Kanske behövde han en ny mantel? Vi passade på att titta in hos min vän L också, dom hade kaninungar som jag ville se. Vi borde boka in en träff, ses alldeles för sällan.
Näe...*gääääsp*...får jag sova snart? Nya tag imorgon, men jag vet att jag inte kommer att lägga mig än i alla fall....

2 kommentarer:

Tomas Varg sa...

Jag har åkt omkring och tänk på dig och att din semester är slut :( Jag gillade Batmans bil av alla dina bilder. Ja, blommorna var ju också rätt fina :)

Annica sa...

Du är snäll du Tompa:)