fredag 18 april 2014

Gott och blandat.



Längtat efter dom här lediga dagarna...men det känns som om dom är fullbokade redan. Vi får se hur det blir helt enkelt. Tänkte bjuda er på lite blandade bilder idag. Haft problem med bildöverföringen förut så jag har inte riktigt haft någon lust att blogga.
Dom första bilderna är från en promenad tidigare i veckan.


Bävrarna har äntligen fått ner björken. Jag tog av den till mitt påskris.



Svanarna lyfte och flög väldigt nära men min mobil hade fastnat i hundkopplet i fickan så bilderna blev sådär.


 På skärtorsdagen när jag kom hem så hämtade jag hunden och krukan med blommor och åkte till kyrkogården. Kastade bort det gamla granriset och ljungen och ställde dit krukan istället. Sen gick jag och Hanna en liten promenad efter sjön vid en badplats som vi kallar för Adam och Eva, namnet kommer från två gamla tallar som heter så. Vem som är vem vet jag inte men den ena är nog död nu, det såg då så ut. :( Vi var mycket där när vi var små. Ja ja...på kvällen såg jag och barnen på Harry Potter och den flammande bägaren och P jobbade em.


Adam och Eva.



Hur är hon skapt egentligen?


Tydligen ok för i morse levererade hon en rejäl present. Först kom hon in med den under våran säng men jag jagade ner henne i källaren. Tog ett foto och sen slängde jag ut eländet.

I morse gjorde jag mig i ordning och åkte till min "medial och healingcirkelvän" J, vi fikade, pratade, lekte lite med kort och hade det trevligt i några timmar. Sen åkte jag till Maxi och handlade lite som jag hade glömt, hem och gjorde mat, tvättade och fixade innan lets dance började på tv:n. Nu är jag hungrig och trött så godkväll/natt på er och ha en fortsatt trevlig påsk!




1 kommentar:

Tomas Varg sa...

Glad påsk själv (lite försent)