tisdag 3 september 2013

Trött...


Igår hade jag ett blogginlägg i skallen som jag tänkte skriva. Jag hade varit ute med hunden och njutit av solen och dofterna. Stannade på ett ställe och tackade för allt vackert, att vi bor i ett land med natur som är gratis och tillgänglig för alla osv. Och funderade på det medan jag gick hemåt. Hade haft lite huvudvärk hela dagen men ute var den borta. Kom hem och satte igång datorn, plockade ihop lite och grejade med sånt där ni vet. Gick inte att få internet på stationära datorn, Ps Ipad funkade utan problem. Försökte fixa och trixa men det ville sig inte, bara korta stunder. Blev förbannad och irriterad och huvudvärken eskalerade. Sket i allt och lade mig samtidigt som barnen. Så kan det gå.
Idag har jag jobbat med syrran och det har också krånglat men det gjorde inte så mycket. Då hann vi prata med varandra medan "gubbarna" försökte lösa problemet. :) 
På em var jag till tandhygenisten, öm i munnen och med hål i plånboken. Sen var jag iväg och gav healing, gick med hunden, fikade, gjorde mat, plockade fram till imorgon och nu ska jag göra klart vid datorn och sen sova. Trött! Jag börjar ju 06.00 nu istället för 08.00...det är skillnad. *gääääsp* Men det går inte att jobba 75% när P är arbetslös. Gjorde sista dagen i lördags. Hoppas att han snabbt får ett nytt jobb. 





Älskar träd!





Tack för allt vackert som finns gratis runt husknuten!

1 kommentar:

linnea-maria sa...

Ja visst har vi tur som bor här! Tänker på de som inte har vild natur alls i närheten. Sett amerikaner på "trekking" på asfalterade stigar, va ä dä.
Vet du, jag tror vi börjar bli gamla, det är därför vi är så trötta, eller så är det någon som snarkar bredvid dig. ;)