onsdag 6 februari 2013

Glad, ja...man får försöka :)



Jaha, det kom snö direkt och "förstörde" våra isbanor :) Vi hade gärna åkt någon mer gång...men vintern är ju inte slut än. Men jag är rätt slut...Haft mkt huvudvärk på slutet men idag fick jag masage på jobbet av fina J, skönt. Jag är så glad att hon började massera hos oss och drog med mig på medialkursen :) Annars hade jag nog aldrig hört talas om L. Ja, jag är såklart glad att ha lärt känna J också, lika glad :) Det är skönt att vara glad, ärligt och uppriktigt glad :) Nu ska jag gå och vara tacksam över att vi har en fungerande tvättmaskin, en spis och mat att laga på den, att vi bor i ett hus där man inte behöver tänka på grannarna :)
Ha det gött!

2 kommentarer:

Tomas Varg sa...

Det är bra att vara glad och tacksam :) Fint foto :)

linnea-maria sa...

Visst är hon duktig J! Och väldigt snäll :)
Ibland är det svårt att se det som är bra när det som är jobbigt blir för mycket. Kram