söndag 9 december 2012

Julhandel.







I går var jag och P till Valbo och handlade julklappar. Det mesta är fixat, några småsaker kvar. Och "huvudjulklapparna" är inte inköpta men vi har i alla fall bestämt vad det blir :) Det var en riktig pärs kan jag säga, inte för att det var mycket folk eller så utan för att jag hade en superjävlig huvudvärk. Ont i kroppen, kändes som innan man får feber och så lite lagomt halsont. Skitkul, verkligen.... Svärmor var så snäll och barnvaktade, när P skjutsade hem henne så vilade jag. Välbehövligt. Idag tänkte vi åka till skogen med pappa och hugga en gran, men det var för kallt. Hade varit - 25 i natt. Då får det allt vänta :) Vänta får också städningen göra...orkar inte. Fast eg vill jag göra klart och få plocka fram tomtar osv. Ja...det blir väl jul ändå :)

1 kommentar:

Tomas Varg sa...

Ja det blir nog jul ändå fast du inte städar :D Hoppas du får hålla dig frisk ett bra tag nu då. Har du inte haft ont i huvudet ofta på slutet? :( Lycka till med att finna en fin gran. K R <3 M