fredag 27 juli 2012

Sol!


Äntligen! Vi har haft två dagar med sol! Jag har legat på ett gammalt täcke på gräsmattan och läst böcker :) Ja.. jag har varit med barnen ner till badplatsen, klippt gräs, gått med hunden och sånt där också. Men mest har jag lapat sol. Eftermiddagarna har varit lite mulna men det gör inget :)


Blå Riddarsporre mot en blå himmel..underbart!


Knasig, platt, katt...hon är så liten våran Katla att hon kan ligga under staketet på verandan.


Inte en smickrande bild på Hanna, men hon njuter av solen i alla fall. Hon har problem med en tass verkar det som, skriker till ibland när vi går, haltar några steg, sen är det bra igen. Jag har kollat och hittar inget fel. Duschade henne idag och när jag torkade tassen så gnällde hon till. Vi avvaktar lite...

3 kommentarer:

Suusanne sa...

Hej testar om jag kan kommentera härifrån, går Inge bra från mobilen.

Helena sa...

Visst är riddarsporrar underbara. Trodde inte att mina skulle klara nattens åskstorm men de stod pall!

Tomas Varg sa...

Katla och Hanna var så söta! NAW!