torsdag 1 december 2011

Det gungar...


Hallå!
Nu är vi hemma igen efter våran semester i Egypten. Jag vet att ni är sugna på att höra hur vi har haft det men sanningen är den att jag inte orkar. Jag var ju halvkrasslig innan vi åkte och har haft ont i bihålorna och snorat lite till och från under resan. Dessutom så har jag migränkänningar med synbortfall och fick en besvärande yrsel efter flygresan. Gick och jobbade i onsdags, tänkte att jag bara var trött. Men jag fick ge upp och åka hem. Yrseln kommer i skov så ibland känns det ok och ibland snurrar allting. Det är visst ganska vanligt och brukar gå över efter ett par dagar. Jag har dock aldrig hört talas om det förut men en personal på skolan brukade få samma besvär, även vid tågresor. :( Så yrsel och div annat stoppar mig från att skriva någon längre stund. Jag bjuder er på ett par bilder så länge.


Makadi Palace från utsidan.


Js utställning.
Och det efterlängtade Röda havet.

5 kommentarer:

linnea-maria sa...

Tack Annica, det var snällt sagt av dig. Men jag känner mig jätteful. Vad tråkigt att du inte var riktigt kry under resan. Hoppas att du fick lite vilsemester i allafall. Usch yrselvirus är inte roligt, ta och vila nu och krya på dig. kram /Therese

annika sa...

Hoppas resan var bra trots halvbra mående.

Hoppas på att få läsa och se om er resa sen.

Krya på dig nu!

Kraaam

Vida sa...

Tråkigt att du varit halvsjuk men hoppas du fick fina stunder ändå.. och bilderna är fina. Vad resesugen jag är nu..

Kramar från Liv

Tomas Varg sa...

Välkommen hem. Vilka fina foton. Ta och krya på dig nu. Kram.

Lovisa sa...

Ojdå, vad kul! Grattis till dig med, haha! :D Vilka fina bilder. Hoppas ni hade det kul på resan!