söndag 30 oktober 2011

Media...


Inspirerad av äldsta sonens videos på Ps gamla mobil så utforskade jag min telefon lite. Jag hade visst ramar som man kunde använda till korten. Inte lika fina som jag sett att en del har...men kul ändå. Tyvärr så tog jag bara ett kort....kunde ju ha valt ett med lite bättre skärpa :)
A har alltså helt själv kommit på hur man kan göra videos i telefonen. Han filmar allt möjligt, spelar in egen musik eller använder färdiga små melodier, lägger till bilder och en del bilder lägger han text på. Jag är impad.... Jag provade med min mobil nu men det stod något om att det inte stöddes av formatet....jag får väl be A om hjälp imorgon ;)




2 kommentarer:

linnea-maria sa...

Det var ju en jättefin ram! Ser lite ut som blåmålat porslin. Kram

Lovisa sa...

Jag har faktiskt ingen aning! Vi åkte mycket ut på utflykter, och åkte till Hurghada och så, men då åkte vi alltid ju genom passagen med bil. Jag vet inte om man ens "får" gå utanför och utforska själv, men det tror jag att man borde få. Dock inte säker, för passagen kändes liksom som ett "slut" trots att man kunde gå igenom. För sen var det bara en massa öken kändes det som.

Men det är klart. Om man skulle gå åt höger borde man komma ned till stränder, eftersom havet var ditåt och väldigt nära också. Ni kan ju alltid testa!