söndag 18 september 2011

Lager 157 och kattungar till salu.


Helnöjd! Jag och barnen åt frukost och gjorde oss i ordning sen åkte vi till Sågmyra och Lager 157. Jag pratade med dom i bilen och förklarade att ju bättre dom skötte sig desto fortare kom vi därifrån. Och hur mycket saker vi skulle titta/prova/köpa. A tog det genast som ett spel och räknade ut hur många missions/uppdrag vi skulle behöva göra. Dom skötte sig exemplariskt och var hur samarbestvilliga som helst. Skönt! Vi började på Scourette där vi köpte tre par skor utan större besvär. På Lager fick vi med oss: Två vinterjackor och svarta byxor till, två onepice, ett par jeans, två tröjor till mig, två par vantar, tre tubsjalar, en mössa, ett gäng strumpor och kalsonger och kanske något som jag glömt. Nu fattas det eg bara en ny mössa till A och långkallingar till båda barnen. För det var i första hand till dom jag handlade till nu, mina tröjor var en ren bonus. Men....jag skulle svänga förbi L med grejor....dom stod kvar i hallen hemma. Dumt!!! Blir så trött på mig själv när det blir så där.

Egentligen så ska dom här bilderna ligga sist men.........

" Vitöra" En söt kille som behöver ett nytt hem, snart!

"Björnen", vår helsvarta matglada lilla tjej söker också en husse eller matte.



Två nöjda killar myser i sina onepice.





Inga kommentarer: