tisdag 14 juni 2011

Nackstatus.


Nacke och rygg mår bättre idag, vet inte om det är på tillbakagång eller om det är Voltarenet som gör susen. Tänker jobba imorgon. Har varit otroligt seg dom här två dagarna hemma, visst har jag ont men såååå seg kan man inte va. Eller...? Sov länge idag och har bara hjälpt A att plocka ihop lite på hans rum. Jag pekade och han plockade :D
Släppte ut båda katterna runt 06.00 och Hicke visade sig inte förren klockan var runt 12.30. Han kom fram under Lillstugan och hade sågspån i pälsen. Hallå! Jag var ju ut och ropade efter honom, kan han väl vara så god och komma fram, eller åtminstonde mjaoa till svar. Nu ska jag hämta hem lillkillen som är hos en kompis. P drog iväg för att hinna lämna tillbaka en bänkdiskmaskin som han köpte igår. När vi packade upp den så var den alldeles knölig. Det vill vi inte ha. Sen skulle han på innebandy. Nä...nu ska jag åka innan det börjar regna.


Dagliljor längst fram, iris till vänster och så dom stora härliga orange vallmorna.

Konstig färg.... vallmo igen med liljor bakom sig.


Inga kommentarer: