onsdag 2 mars 2011

Några ord.


Gör väl ett inlägg då fast jag inte vet om jag har några ord att delge er. Jag och barnen pallrade oss iväg till dagis, fritids och jobb idag. Det gick skapligt att jobba, lite tungt i slutet av dagen. Har försökt ringa As astmadoktors sekreterare för att få en "läkaren ringer upp" tid. Det är helt otroligt att man inte ens kommer fram och får lämna ett meddelande. Till slut fick jag tag på en kvinna som sa att han var i Borlänge den här veckan och ringde dit ett par hundra gånger innan jag fick tag i en ny kvinna som lovade att lämna mitt meddelande. Nu anser jag att jag har gjort vad jag har kunnat. Nu är det bara att hoppas att den gode doktorn har tid att ringa någon dag. Han brukar ringa tillbaka seeeent. Vi hade honom när A var liten också, då för BPV:n. ( en yrselvariant) Vi har i alla fall märkt skillnad med cortisonmedicinen, A hostar och harklar inte längre. Ja, utom nu när han var sjuk då.
Just nu sitter jag och hoppas på att barnen ska somna snabbt. J är nog redan på väg men A är full av prat och flams. Jag vill slå in J och Ls paket nämligen och vill inte behöva vara vaken allt för sent. Och min sambo då? Ja, eller sambo och sambo, han sover här ibland har jag sett. Han har rymt igen för att se på hockey hos en kompis innan jobbet. Han jobbar några nätter extra och det säger jag inget om men allt annat han är i väg på känns lite mycket just nu. Men hockeyn är snart slut och då blir det lugnare. Då är våren snart här och DÅ tänker jag ta ut min tid ;) Se där ja...det blev några ord ändå!

Inga kommentarer: