tisdag 25 januari 2011

Magsjuk hund.


Vad kan jag säga? Är det inte meningen att man ska få någon god nattsömn här längre? Inatt har jag varit upp med en magsjuk hund, flera gånger. Torkat kräk och släppt ut henne när hon har bett om det. När min klocka ringde var jag som död och det gick en halvtimme innan jag ens kollade vad klockan var. Sms:ade min syster, som är min assisterande chef, att jag kom till klockan 8 istället. Jag jobbar ju 08.00- 15.00 nu när P jobbar skift men när han har frivecka så börjar jag 06.00. Men jag orkade alltså inte det idag.
Har så ont i kroppen....ryggtavlan värker av ömma spända muskler, nacke och axlar protesterar. Till och med benen värker. Meeeen....jag ska på massage på jobbet imorgon, det ska bli guld! Och jag har bokat en tid för helkroppsmassage hos en kvinna som en arbetskamrat rekommenderade. Dit ska jag på måndag. Har aldrig fått helkroppsmassage förut. Önskar vi hade ett badkar, skulle vara skönt att sjunka ner i ett varmt bubbelbad nu. Får väl bli spikmattan istället. Men det blir nog efter Bygglov för nu ska jag ge barnen kvällis och få allt i ordning till imorgon.

Ha det gött!


Men va faaaaan....HUR länge håller den där jävla handbollen på???? Har inte sett ett vettigt tv-program på flera veckor. GAAAAAAH!

1 kommentar:

linnea-maria sa...

Tv suger tacka vet jag internet :) fy vad trist med en magsjuk hund :P Hoppas att massagen hjälper Kram/Therese