måndag 27 december 2010

Böcker säljes!


Idag fick jag ett ryck och började plocka ihop på Js blivande rum. Det slutade med att jag hade rensat ut en massa böcker. Som jag tänkte bli av med.... lägger ut en lista här ifall någon är intresserad, sen blir det Blocket. Maila om ni vill fråga något: annicastjarnlof@bredband.net

Vi börjar med lite nyare inbundna böcker:

Robin Pilcher/ Allt att vinna
Anne B Ragde/ Arseniktornet
Viveca Lärn/ Sol och Vår
Niklas Rådström/ En handfull regn
Karin Wahlberg/ Flickan med majblommorna
Inger Alfvèn/ När förnuftet råder
Nora Roberts skrivet som J D Robb/ Mord med ett leende
Kerstin Ekman/ Mordets praktik
Barbara Voors/ Mina döttrars systrar
Jill Smolinski/ Nästa sak på min lista
Leif GW Persson/ Den döende detektiven
Petr Ginz dagbok

Pocket:

Sanna Edin/ Finn din inre styrka
Arto Paasilinna/ Hoppsan jag är död
Shelia O´Flanagan/ Den jag ville ha
Åsa Linderborg/ Mig äger ingen
P.D James/ Patienten

Så lite äldre inbundna böcker:

Margaret Pemberton/ Svikna löften
Diane Chamberlain/ Minnenas karusell
Jackie Collins/ Gigolon och förförerskan
Jackie Collins/ Älskare och spelare
Evelyn Anthony/ Hämnarna
Evelyn Anthony/ Skuggornas hus
Sidney Sheldon/ När himlen faller ned
Sidney Sheldon/ Bellamys hemlighet
Danielle Steel/ Den största kärleken
Linda Barlow/ Ödets hand
Janet Dailey/ Maskerad
Cyntia Freeman/ Som en prinsessa
Anchee Min/ Farväl till Shanghai
Anne Mc Caffrey/ Drakryttarna
Björn Kurtén/ Mammutens rådare
Margit Söderholm/ Prostmamsellen

Mindre format, äldre inbunda:

Pat Booth/ Beverly Hills
Janet Dailey/ Arvtagerskan
Joan Collins/ Den bästa tiden
Peter Abrahams/ Ondskans skugga
Rebecca Blanchard/ En lek med döden

Äldre pocket:

Frances Wilks/ Intelligenta känslor
Lisa Scottoline/ En hatad kvinna
Helen Fielding/ Samvetes röst
Janet Evanovich/ Delat byte
Eva Seeberg/ Tre dagar in i döden
Tamara McKinley/ Drömmarnas land
Bear Heart/ Vinden är min mor

Inga kommentarer: