tisdag 24 augusti 2010

Knak.

Vad är det för tråkigt regnande idag? Det som var så fint igår. Jag var till kiropraktorn igår och fick bannor för att jag hade gått så länge med ont. Det har känts som en knytnäve mellan skuldrorna, nacken har värkt och det ena benet var mycket kortare än det andra.....Och huvudvärk pga det såklart. Han knakade till mig och en del knak satt rejält fast. Jag ringde mina chefer och meddelade att jag blev hemma idag, ingen mening med att ställa sig i fel position och jobba direkt igen. Kiropraktorn tyckte att jag skulle ta det lugnt, gärna ta en kort promenad men inte lyfta något. Ok...gärna för mig :) Jag ska jobba imorgon hade jag tänkt. Mår bättre idag i ryggen men känner av lite mellan skuldrorna än. Ska nog boka en tid hos massörskan på jobbet. Barnen är fortfarande hemma men dom börjar piggna på sig dom med. Den dumma hostan är kvar, vi får se vad som händer. Ja, just ja, vi åkte direkt till Valbo efter knakandet. Mamma var hemma med barnen, supersnällt! P gick på Mediamarkt och köpte en Ipod och jag köpte lite kläder till mig och barnen. Jag var så slut att jag sov en stund i bilen på vägen dit.

Längtar till sol och värme! Varför är jag inte mångmiljonär? Stranden i Agia Marina, Kreta.

Imbrosravinen, Kreta. Om jag fick sitta där och meditera en stund....

Inga kommentarer: