onsdag 17 februari 2010

Morrhår i näsan.

Vet inte om jag har något vettigt att skriva men kännde att det var dags för ett inlägg :)
Tycker inte om att gå upp mitt i natten (04.30) för att jobba och sen vara själv med barnen för P jobbar eftermiddag. Är helt slut och har fuskat lite med maten. Eller snarare avsaknaden av mat. Igår åt jag tex två bitar micrad Herman som jag hittade i frysen och idag åt jag semla på jobbet. Synd för jag har gått ner nått kilo sen jag skärpte till mig men samtidigt så har jag inte ork eller lust att avstå. Inte när jag är trött, irriterad och har huvudvärk....då blåser många goda föresatser iväg med vinden. Men det gör inte så mycket. Huvudsaken är att jag inte äter som jag gjorde runt jul.
Annars så är jag nöjd med att slippa gå ner och elda :) Bergvärme is da shit! Längtar efter annan sorts värme...blir det aldrig vår? Och Kretavärmen! Men närmaste planerna är....jobba på lördag och sen på barnkalas. Jobba på lördag....hur kunde jag skriva upp mig? Jo, jag behöver pengarna och ledig ska jag vara rätt mycket ändå den här våren. Så får det bli. Lördagsjobb.
" Moooorfaaaar....
Ja..?
Du har morrhår i näsan"

Inga kommentarer: