lördag 3 oktober 2009

Utlottning och lite annat.

Det är ju så populärt med utlottningar och sånt så nu har ni chansen att få 6st fina (nåja retroroliga iaf) TT glasunderlägg i plåt i orginalförpackningen. Lämna bara ett fotspår efter er under oktober så deltar ni i utlottningen! (Ni får alltså EN av förpackningarna på bilden.) Idag åkte jag, syrran och mamma till Rättviksmarknad. Kallt som sjutton var det! Men hellre det än regn eller snö. Vi handlade en del bra saker och inget kraffs. Åt en smaskig kantarelltoast , fikade och var rätt nöjda med dagen.
Igår hade vi aktivitetsdag på jobbet. Började med månadsmöte innan vi åkte till Varpangården för lite teambuilding. Vi delades in i lag och fick lösa olika uppgifter, både kluriga och fysiska. Det var roligt, det tror jag dom flesta tyckte. Efteråt fick vi mat och kaffe i lappkåtan sen var det hemfärd. Jag hade tänkt träna men tyckte det var synd på det fina vädret så jag åkte hem istället. Vi packade på barnen kläder och tog en tur på fyrhjulingarna. Såg en hög med björnbajs på vägen strax ovanför husen...Gå och lägg dig nu Nalle! På hemväg igen stannande vi och handlade, det blev tacos när vi kom hem. Jo, Susanne, man måste äta det på fredagen..eller hur var det? ;)

2 kommentarer:

Susanne sa...

Självklart, alla äter tacos på fredagar ;)
kram Susanne

linnea-maria sa...

Tihi de där underläggen har jag sett. Jag har några stycken och är gärna med i utlottningen av fler. J kallar mig ju TT ibland :)
/linnea-maria