fredag 25 september 2009

Virrigt inlägg.

Då ska vi se..
Har tränat två dagar den här veckan. Heja heja mig! Igår strosade jag och Susanne runt på stan, köpte en gympapåse åt Amadeus och fikade innan jag åkte till träningen.
Johannes gjorde en rolig sak häromdagen. Han hade somnat i soffan, vaknade och gick på toa. Men han öppnade dörren till skåpet under handfatet och sen kissade han på det stängda toalocket. Tur han inte kissade i skåpet! Idag är Peder på hockey och jag och barnen ska fredagsmysa lite sen. Göra eld i kaminen, tända ljus och äta nått gott. Barnen ville ha tacochips men jag tror det blir glass. Själv får jag väl dricka en kopp gott te. Vad virrigt och ostrukturerat det här kändes....Ja ja... I morgon ska vi iallafall till syrran på kalas. Ett barn fyller 7 år och det andra 18 år!! Herregud vad fort det går.

1 kommentar:

Annika sa...

Ja... åren går ruskigt fort.. Här fyller 2 av våra i dec... 19 och 21... och sen i April så fyller minstingen 16.. WHAT liksom...

*kramar om*