lördag 7 mars 2009

Välja present.

Idag samlade vi ihop oss och åkte till Valbo. Johannes skulle få presenter och båda barnen behövde nya pyjamasar. Och vi fick med oss det hem...och ett nytt tangentbord. Nu kanske jag kan skriva M igen utan att bli galen :) Men jag har sagt det förut och säger det igen....inga barn nästa gång! Jag får ju aldrig titta på någonting när dom är med. Men idag var det nödvändigt efter som J skulle välja present och ett gosedjur var det meningen. Men något djur ville han då inte ha när han väl var där. Och knappt något annat heller...Amadeus vill ha allt och Johannes väljer något litet, smått och försynt. Gullpluttar.
Hemma igen så gjorde vi god mat, P ser på hockey nu och barnen leker med sitt nya Lego Power Miners och dom andra nya sakerna. Själv tänker jag snart gå och skära upp lite melon..någon orangeaktig sort. Nu måste jag och P skärpa till oss med maten...slarvat väldigt. Och eg så ingår inte frukt i vår kosthållning då men...nu kände jag för det :)

Inga kommentarer: