torsdag 5 mars 2009

Grattis Johannes!

Hurra hurra hurra hurra!!!!
Idag blir våran minsta plutt 4år. Och som vanligt...vad fort det har gått! Är det verkligen 4 år sedan som vi hade lämnat Amadeus hos mormor och morfar ifall det skulle sätta igång, magen var lite bökig och jag hade ju gått 2 veckor över tiden. Skojade och sa att jag skulle se Så ska det låta innan jag åkte in iallafall. Var tvungen att kissa innan programmet skulle börja...ett klickande ljud hördes och vattnet gick. Meeen..det var ju som igår det, för vi fick vänta hela natten och ända till 12.13 idag innan han behagade komma ut.
Han har bakat kladdkaka och chokladbollar med en annan pojk på dagis idag, som också fyller år nu i dagarna och dom hade bjudit dom andra barnen. Och som av en händelse hade jag också bakat kladdkaka som vi nyss har fikat med. J fick en hjärtljusstake av A som han har gjort i skolan och av oss en skoter som vi köpte igår. Vi har som ni vet legat sjuka så vi har inte fixat något annat än. Men jag hoppas att vi kan pallra oss iväg och handla i helgen. Tror inte vi orkar eller ens har lust att ha kalas i helgen och nästa helg ska vi på Bo Kaspers så det blir nog kalas någon eftermiddag nästa vecka.
Och sjukligheten då....ja..jag känner mig bättre, lite ont i hals och ansikte och fortfarande en dum hosta som sitter långt ner i bröstet. P är faktiskt kravligare än mig...helt otroligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Johannes!

Annica - Nu får du ta å bli frisk!! Saknar dig på jobbet. Skärpning :P

Sköt om er
*kram*

Anonym sa...

Grattis i efterskott! :D